02 November 2013

Kelas Kek Velvet n Indulgence


Pergi kelas kek velvet n indulgence..saje nengok camne orang buat kek ngan cara yang betul...kalau tengok resepi indulgence tu boleh mereng jugak..sebab banyak step...tapi bila pergi ke kelas ni baru le nampak...memang nampak remeh tapi bila dia tunjuk satu persatu..macam senang le..tapi senang tengok je le..haha...buatnyee lom try lagik..


kek velvet tu kita memang tak pernah makan..seriusss...
tu yang tergedik-gedik nak pergi kelas kek velvet tu...
cikgu yang mengajar tu kata..nak buat kek rainbow pon guna resepi kek velvet je..tapi tukar kan kaler...



ni kek velvet hasil tangan anak murid..hehe..



siap posing depan kek..konon2 dapat makan kek cepat-cepat..


secara tak sengaja jumpa geng lama kat sini..wahhh jodoh ngan ko nis...

itu saje story kek velvet n indulgence...ciss

2 comments :

  1. saya teringin nak pegi kelas buat 2 kek tu, tapi masih tak berkesempatan lagi :)

    ReplyDelete
  2. kongsi la resepi pulak akak hehe

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™