03 November 2013

Bila anak cakap perkataan 'aku'...


sila tengok budak emok yang dah 2 tahun 5 bulan nih...berat dah 14 kilo
bila nak angkat..huihhh boleh kurus lengan-lengan nih selama 4 minit hehehe..


stori? pasal bila anak-anak besar ni sebut perkataan 'aku'.. bagi mak ayah ni perkataan tu memang pantang le untuk anak kecil macamni kan.. tapi tu lah kekadang orang yang dengar pon boleh pandang serong kat mak pak bila anak kecik ni cakap aku... tapi ntah le..kartun upin pon cakap aku.. nak buat camne? tapi sebagai mak nih..aku memang akan perbetulkan bila mia dok cakap aku..aku...emmm

pernah tu, ayah dia pok acah-acah mulut mia..bila si emok tu cakap aku.......
yang lawak tu..bila dia nyanyi lagu AKU GILA....
automatik dia tukar kan MIA GILAAA...

aku nak gelak pon tak sampai hati..betul jugak tu..dah mak ayah marah cakap aku...abih lagu dia tukarkan nama dia..adehhhh adehhhh....


0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™