28 November 2011

Camne nak diet !!

Alamak cammana ni, asyik makan lemak2 aja arini. camgitu tak guna jugak le beli produk 'diet'. arini saja berkali-kali tambah nasi. Lauk umpppp la katakan. Menu arini Sipot sedut masak lomak + Ikan masak merah + durian + kek + kuih akok. emm hebat tak menu arini, mau tak gemuk aku ni haa..adus bikin hangat aja. Agak-agak bila la aku leh makan sup diet ngan aman ek? hehehe. 


Ni baru nak diet da datang cobaan. okey dah, nak citer bab lain plak. adik aku suh tulis novel untuk kanak2..alamak, bukan bidang aku daa !! dulu masa dia dok hangat2 wat novel, aku pon ada join tulis sekali, adik aku kata ayat aku sedap..pehh kembang kejap ler..sedap tang mana aku pon tak tau la kan..aku buat pun jalan je aku wat. bosan lorrr..baca orang punya suka lah. 


Kesimpulannya ialah 'hangat-hangat taik itik' aje ko !! novel paling bes n leh wat aku mroyan keluaran PTS, suka sangat design novel keluaran deme. cute. ingat nak gak rembat satu dua. tapi bukan sekarang..tunggu lerrrr !!

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™