24 November 2011

Coklat beryls @ selboune ?

Tetiba teringin pulak nak cuba wat homemade coklat ngeee..plan2 mcm nak wat time kawan aku kawen, konon-kononnye la kan. Kalau jadi gumbira le aku, kalau idak jadi kodok penyek sensorang le aku waktu kejadian tu wakakaka. 


Aku da survey coklat-coklat yang terpilih, antara dua lorr..ada yang kata coklat beryls terbaikkk..ada yang kata selbourne senang, semua da ada n rasa ala2 cadbury. waduhh penin ketiak aku nihh..beryls tu aku memang suka coklatnye sedap.  Tapi cam nak layan si selbourne jek..ada yang kata coklat ni yang sedap hee..kalau jadi leh le aku sponsor untuk wedding adik aku kemudian hari nanti..kekekeke

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™