28 December 2011

3 hari lagi !!

3 hari lagi muncul tahun baru pulak. Maka umur aku pun berganjak ke satu tangga, aii macam tak caya lak umur dah penghujung 20 an. Betol lah orang kata pejam celik pejam celik dah setahun. Tua la aku ni ha, baru je sign pencen umur 58. Skrang da nak cecah 28thn..lagi 38thn  30 tahun pencen la aku..hahaha insyaAllah kalau panjang umur..huhuhu selamat tinggal 2011..semoga tahun baru ni, aku berubah menjadi 'orang baru' hahaha. Aku harapkan impian yang tak tercapai akan tercapai taun depan cewahh. Klu takde usaha tak menjadi ye dak ?

Impian aku, ada 4K !! nak pi KELAS WAT KEK, KELAS FOTOGRAFI, KELAS MASAK & KELAS MEKAP..hohoho, tamak sungguh aku ni. Semua nak buat. Tapi bak kata Usop Wilcha..rugi hidup tumpu pada satu kerja je..hehe..aku bukan tamak ok..semua yang tersenarai tu memang minat dari zaman tok kadok punya. Cuma tak menyerlah aja. Macam kelas mekap tu..dari kecik aku da suka tengok orang bermekap2..ni aku nak bocor rahsia, masa aku sekolah dulu..mak aku suka beli suratkhabar mingguan. Kat situ kan ada pancaindera, so banyak le gambar2 artis. 

Nak tau aku wat apa ngan suwat kabo tu??? tada aku amik kaler pencel dan aku 'mekap'kan..haha tengok betapa minatnya aku..cuma tula tak de rezeki takde masa..haha semua tu alasan sehh..nak seribu daya xmo berdalih2 kan. hurmmm Aku ada melawat blog2 orang lain..baru la aku nampak, blog ni memang berguna banyak blog berinfo, sikit sebanyak membuka mata aku supaya lebih berilmu kalau nak wat entry yang 'dasat'. Tapi aku berblog untuk suka suka je. Meluah apa yang patut dari minda ni supaya tak berkarat. 

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™