04 December 2011

Kek lapis sarawak

Hari ni otak aku asyik fikirkan makanan je, dari semalam asyik makan. Wah aku sedang menyeksa perutku supaya menerima dan menyumbat makanan selagi boleh. hahaha..dan tetiba saja aku teringat kek pulak, kali ni bukan kek coklat tapi kek lapis sarawak. Aku terjatuh cinta dengan kek ni sebab cantik n rumit. so aku panggil kek ni kek rumit aja lah hahaha sebab kek ni nak buat memang rumit, aku tak ada la pengalaman buat kek ni, tapi dengar cerita la kan. Ingat lagi time aku sekolah lagi, mak aku suruh beli kek sarawak ni lah yang ada kat billion tu. so aku terkedek-kedek le beli. sampai kat rumah, mak aku potong kecil-kecil katanya kek ni kek mahal hahaha. Lawak betoi..nasib tak buat frame aja, mak aku suka yang ori, so aku pun mewarisi jugak, selera perisa asli le katakan.




0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™