24 December 2011

Nasi Minyak Pink

1st time aku wat nasi minyak sebelum ni asik nasi ayam je. So ubah angin la plak kan. Angan2 nak buat donut toufu gak. Cis wat nasi minyak pun jenuh berchenta kat dapur ada hati nak wat donut?? tu semua cabaran sebab aku da bape ari tak makan nasi. Tadi terpaksa telan bape ketul nasi sebab nak rasa haha.. Nasi minyak + Ayam masak merah + Daging itam pehhh semua paberet aku tu. Tadi aku masak pon dalam keadaan mood kureng sebab tetiba mcm penatnyeeeeeeeeeeeeeee...haa padan muka aku.. Onyah pon lambat mandi gara-gara ibu dia sibuk berchenta ngan nasi minyak.hehehe. Tapi aku x reti nak adunkan kaler kat nasi tu..sudahnya kaler merah je yang lebih ijau nye tenggelam terus..hehe..xpe xpe..taun depan wat lagi hahahahaha err now letih pas jadi BIBIK, yela abis periuk kuali mak aku kejakan..so pe lagi jadi bibikla..basuh pinggan mengemas mengalahkan kenduri kawen jek..huh !!


Sori tak buh dalam pinggan, sebab aku tak makan..kalau boh dalam pinggan kang aku ngap so baik tak payah !! Sumber resepi bulat2 aku follow dari raihana vanilla. 



Onyah baru pas mandi hehe ciannn dia da le sesema..sabar eh onyah..



0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™