25 May 2012

Nota Jutawan, Nota Kewangan



Tengah baca buku ni..memang layan, sebab isi dia banyak gambar menarik perhatian..

Sejak baca buku ni..aku dah mula nak menabung 10% dari gaji..memang betul kata buku tuu..bila makin kaya..makin banyak perbelanjaan kita guna.. gaji tu memang tak pernah cukup.. 


Tetiba ada kesedaran..selama ni duit aku mengalir macam pili air.. tak pikir masa depan.. buku ni kata sila kawan dengan orang yang pandai menyimpan duit..lelama kita pon akan terikut dengan cara deme tuu..

"Dengan hanya menyimpan RM 500 setiap bulan pada kadar pulangan 10% setahun, wang anda akan menjadi RM 1 juta dalam masa 30 tahun..."
pssst ^_^ idok le aku mampu simpan 5oo tu.. 



Photobucket

1 comment :

  1. yelah tapi penulis buku itu klu xsilap pernah keje kat london sbg pengutip buah epal..heheh

    ReplyDelete

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™