11 May 2012

Masak dan Selekeh



Nak stori masa aku mengandung dulu...rasa geli hati pulak bila teringat..
Ada beberapa tabiat buruk n baik kot aku rasa masa tu.. pertamanya..korang bayangkan la..walaupun mengandung aku sanggup bangun kekadang paling lewat pun lah pukul 4.30 pagi aku bangun semata-mata nak MASAK !! cuba sekarang nak buat macamtu ??? huh bertuah......

Yang buruknya....aku rasa aku ni manusia paling selekeh kat opis..hahahaha..kawan-kawan aku kata 'anak perempuan' kalau selekeh2 ni..masa tu aku memang bajet baby boy..nama pun dah pilih nama boy.. baju pun..alahai memang kesian, aku banyak beli baju warna biru + putih + kuning...pink memang tak terlintas..

Sekali TU DIA............. baby girl yang keluar...dalam hati pun sebenarnya mengharapkan anak perempuan..tapi kata hati kuat kata lelaki.. tambah2 doktor pun kata anak awak ni MACAM LELAKI.. aku pun iye la kot..sebab memang aku ni takde perasaan kat kaler PINK masa tu.. lepas tu bermula lah era berbaju biru je anak aku..kesian budak kecik tu... asik-asik pakai baju biru...

< Baru upload beberapa video onyah kat YOUTUBE..bukan apa untuk keselamatan manatau laptop ni buat senget..abis hilang memori onyah>

Photobucket

1 orang bagi coklat :

norhidana said...

masa peknen mmg mcm2 yg plik2 kite bt kan... heheheh

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™