05 May 2012

Terliur tengok kek batik



http://sue-hasue.blogspot.com



okey lupakan loghat nogoie yang aku guna sebelum ni.. kita tukar pada yang asal..berbelit tangan ni nak menaip  dalam bahasa nogoie..kekekeke..

Ni angin kek batik mai pulak dah, memang saja je kan mentang2 aku tak berapa nak diet dah macam2 otak ni pikir resepi2 mengundang keberatan semasa aku menimbang kemudian hari..

Dulu-dulu pernah lah aku tengok blog ni..suka lah aku tengok kek batik dia..cantik je..tapi tak buat2 pun..saje gatal meliurkan tekak ni..tadi empunya blog tu tayang lagi kek batik versi telur..tu dia..memang esok kena beli biskut marie la jawabnye..selagi tak buat tak tidur aku ni..kes puding jagung pun camtu..selagi tak buat..mengigau aku dok sebut puding jagung..puding jagung...


tak boleh jadi ni..buat boleh makan jangan

Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™