07 May 2012

Hari ibu?



Dari tadi sampai tadi asyik buka blog masak2..gila sudah sesi menerjah periuk belanga...tu dia..berjam2 aku dok ngadap pc ni semata2 nak layan blog masak je..masak nye macam biasa la ye..dalam mimpi barangkali..muahaha.. sekarang aku terjumpa blog masak ni..eii suka sangat tengok gambar dan blog dia..tenang jeeee.. gojess..

http://www.sitidelima.com

nak copy gambar dia nak tepek kat sini tak boleh..sebab blog dia pun macam blog aku sudah dikunci edisi copy n paste.. aku kekadang pun terperangkap dengan kekunci yang aku cipta nihh..bila nak right clik..idok le mau..padan muka aku..

next story 
hari ibu dah dekat..sekarang tengah dengar lagu hari ibu from HUJAN..

Seronok tengok orang meraikan hari ibu..tapi aku tak pernah pun sambut hari ibu..
perlu ke aku menyambut hari ibu sebab tahun ni hari pertama hari ibu dalam diari aku setelah bergelar ibu selama 11 bulan..

Aku nak sesangat anak aku meraikan hari ibu untuk aku masa akan2 datang ni.. tapi.............

bagaimana ya ??

Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™