01 May 2012

Selamat Hari Pekerja



Selamat hari pekerja untuk semua pembaca blog saya secara kebetulan atau memang nak menyinggah ke blog ni... moga tahun ni korang-korang jadi pekerja cemerlang ye...amin

aku ? tak berapa nak cemerlang..sederhana aja... banyak seronok la dapat duduk kat rumah bersantai dengan keluarga.. aku bekerja semperna hari pekerja ... tapi separuh hari je.. takpe takde masalah sebab dah biasa bekerja time orang bercuti..so bila aku bercuti memang rasa takde makna... setakat ni paling banyak aku apply kalau nak bercuti just 1 hari.. hurmm terror tak aku !! mungkin sebab dah biasa bekerja jadi tak heran pulak nak bercuti.. macam tu pun ada ke? tepuk dada tanya selera tetttt....

Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™