26 May 2012

Wanginye si COMFORT tu...


^ En. google punya ^

Lepas satu satu pelembut kain yang aku guna..bukan nak lembutkan sangat pun..tapi nak wangikan basuhan je.. memula dulu gila kat cik downy..tapi memandangkan baunye menusuk kalbu sampai tahap aku sedekahkan kat member..citer masa bujang dulu lah..si member ni pun tak tahan baunye..terus dia tuang dalam mangkuk tandas..tu dia...memang bijak...dari buang ada baiknye tuang kat tempat yang betul hehe....

aku tukar macam2 brand lepas tu... baru ni je dan buat pertama kalinya aku guna COMFORT pula..

wangi ke?

Wangi la wehh..kemain suka aku basuh baju.. betul lah kata iklan tu wangi tak hilang 14 hari hahahaha..
Photobucket

1 comment :

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™