11 February 2012

Anti Lipas


Photobucket

Betul ke orang yang geli pada cik LIPAS dan ULAR tu adalah golongan orang yang suka KUCING ??
ni aku tengok fakta yang ditulis kat blog KATA KILA...

hee bagi aku betoi dah tu..sebab aku memang anti lipas..lipas lalu depan mata pon aku da mula edisi memanjat meja heeeee..

Bayangkan le..time aku dok ngandung ms. bucuk aku tu..aku penah terjatuh semata2 nak lari dari lipas yang kecik tuu !!!!!!!!!!! ada ke patut????

Tak pasal2 laki aku bertukar jadi hulk....nasib tak tukar kaler ijau je..
kalau tak..da lama aku bersalin aku time tu heee...


Dalam banyak2 minatang kat dunia nihh..aku x suka minatang banyak kaki..terutama lipas lahh..tak kira la baby lipas ke..telo lipas ke..lipas terbang ke..lipas kudung ke..
seluruh keturunan dia..memang cannot goo le omputih kata..cuma aku ada tabiat baik..hahaha walaupun anti lipas tapi tak plak sampai ati aku nak pukul ngan penyapu..balik2..aku suh kucen aku je kejar.

2 orang bagi coklat :

AIRA said...

sama la kite...hihi..lain kali hati2:)

Unknown said...

tu lahh..taubat x wat lagi huhu

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™