24 February 2012

Buruk baik bila berblog



Dengan rasminya..aku telah menendang keluar GADGET FIBOX yang bertapa kat blog aku ni..
Ni gara-gara manusia meroyan telah menyemakkan mood blogger2..Napa nak amik kesah?? haruslah aku kesah sebab aku pon ONLINE time tu...

Ekceli berblog ni seronok..tak kira usia kan..macam2 manusia + ragam + stori mori n bla bla kita boleh tengok.. BLOG aku ni jangan kira la..memang 'asal boleh' punya cerita hahaha
Tujuan asal just nak UPDATE stori onyah je..tapi selalunya memang menyimpang punya lahh...

BerBLOG ni bukan perkara baru kat aku lorr..
Masa zaman FRIENDSTER lagi aku dah berblog..tapi blog friendster lah..TAPI BLOG TU DAH TERHAPUS sebab friendster sekarang dah jadi pusat permainan heee..
Kalau tak boleh jugak la gelak sensorang sambil baca kesah lama ye dak?? 

Blog ni ada kebaikan n keburukan..yang buruk tu menakutkan aku..mintah jauhkan la ek..tak pasal2 ditimpa pokok kemudia hari heee....
kebaikan?? ...leh simpan stori mori yang PATUT..lalala

Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™