06 February 2012

My Lovely ANT



Photobucket


aihh syuhhh..syuhhh
apa cik semut ni wat kat blog aku nih??

heeeee...
Tengok tajuk le..nama pon MY LOVELY ANT
love le sangat . . .
Nak marah !! semut...
Gila nak marah kat semut..haha

Kesahnye, mak aku beli penapis air..asik-asik beli air je..so my 'mak' cadang beli penapis air lagi baguih.
Tapi ada lak makhluk ni yang bernama cik semut..
sudah ajak geng la plak..terjun reramai dalam penapis buat
SWIMMING POOL
haha..adoiiiyaiii

So, aku pon cari idea..tinggg
aku letak semangkok air yang ditapis tu sebelah penapis air ..
dengan harapan takyah le susah2 semut tu memanjat tinggi2 ye dak..
kang jatuhh..marah lak QUEEN dia..

and keputusan memang mabeles..

aku nengok cik semut tertonggeng2 minum air kat dalam mangkuk..
yang mati lemas pon ada juga..tapi aku ngan takde prasaan nih..tengok aja le !!

Ni, kalau aku suh en. miki amik gambar semut dok menonggeng minum air
genti nangis punya lahh..mau taknye..menang BEST PHOTOGRAPHER
dalam kategori CUTE PICTURE..heeee

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™