24 February 2012

Tragedi di Satu tempat

Sejak dua menjak ni...kemain payah betul ms. bucuk ni nak tido..
Tengok le, ada je benda dia nak buat hee...
sempat main losyen dulu..

posing seksi khas untuk pembaca MIA IZZATI 

Tadi pergi klinik timbang berat..memang mendebarkan..berat ms.bucuk ni dah melepasi tahap yellow..fuhhh..tapi ada stori tak besh..aku telah dilenyek masa sesi intebiu ngan puan2 misi tu..hurmm..kesahnya..aku lupa pula mia dah cukup 8bulan..selalu aku akan ckp 7bulan steng selagi tak sampai 22hb..so tadi nurse tanya anak aku umur brapa? aku dengan slumber kodok ni cakap 7 bulan..dia pun dok kira2..dan dia ckp eh dah 8 bulan kan?? aku pon apa lagi tengok syiling le..


Ada pulak puan misi yang menyebok tuu..sesuka hati je cakap
"UMUR ANAK PUN TAK HINGAT..".. hati aku macam kena hiris ngan pedang samurai..eh eh..macam le awak tu hengat semuanya.. nasib aku tak jawab umur anak saya 5 BULAN...kalau aku jawab gitu sah2 le buang tebiat...

Sepanjang sesi intebiu tu..aku membatu je..dia cakap 40 patah...aku jawab setengah patah je...
malas aku nak layan.. N misi disana cakap sepatutnya anak aku dah pandai duduk dah pandai merangkak...
aku tak tanya apa..LANTAK HANG le.. dia cakap MUNGKIN aku selalu pegang anak atau letak dalam walker..aku dengar je la..

Abis beli walker tak duduk dalam walker nak wat apa ek..?? bagi kuceng naik kot.. Ala rumah pengasuh aku, mana ada si kecik ni naik walker..kat umah aku pun..bukan le 25jam naik walker..ada juga dia tawaf satu rumah dengan berguling-guling...kalau tak, camne aku tahu anak aku dah mula angkat montot...adoiii..semuanyaa jadi masalah..berat tak naik pun masalah.. aduhh pening aku..

Kesimpulannya..Mulai sekarang.. asal masuk je 1hb Mac dah kira 9 bulan..takde 8 bulan steng lagi okey..

Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™