05 February 2012

Iklan Guinness Stout



Photobucket

Asik-asik signature aku dok kat bawah je..cian aku nengok, asik jadi penutup aje...so arini aku tabalkan dia dok atas plak sempena Maal Hijrah nihh tettt... 

Nama pon signature dak?? mana ada orang sign dulu sebelum nengok dokumennya..tapi xpele, ni blog aku..suka ati aku le nak letak mana sign ni..asalkan tak ilang dari pandangan mata rabun aku dah lee....


Penah ke korang nengok iklan nih????

adoyaii ni iklan zaman atok-atok kita nihh..ayat kat iklan tu memang hot n spicy..yang x tahan tu "GUINNESS STOUT MEMBUKA SELERA + MEMULEH TENAGA + ADA KHASIAT" 

hah?? kemain dasyat iklan time nih...??? yang penting jangan terpengaruh...terang2 arak haram disisi agama ye !! baik le minum MILO cam aku nihh..banyak khasiat nyee..segala mak nenek vitamin dok dalam milo tu hahahha....


0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™