13 February 2012

Onyah Part two



Photobucket

Onyah part 2 . . .
update gambar baru mia bucuk heee...

Selalu jam 5.30 pagi aku alwayz teman en.sugar daddy setat kete..maklum le pagi buta le katakan..kesian pula tengok dia sensorang je kat kereta.. Selalu aku tunggu sampai sugar hilang kat pandangan mata rabun aku nih..

Tapi tadi..disebabkan dak kecik ni dah terjaga..so, tak sampai hati pulak aku nak tinggalkan dia sensorang dalam bilik..so aku teman en.sugar kat kereta terus aku masuk ke umah..
Tengok onyak aka mia bucuk dah pot pet pot pet sensorang..fuhh aku bukan apa..takot banana fruit 2 time..heeee takot dia jatuh katil wat kali ke duaa.. heeee..

So macam biasa..selalu aku sumbat susu time2 camni..
Dalam dok aku mamai2 nak sambung tidur.. Sekali,, onyah tersedak..terkejut aku nengok..dalam mulut penuh susu..terus aku mengiringkan dan angkat dia..takot gak aku.... terus terbayang kes2 tersedak..huhuhu..




Onyah gedik time bergambar.. hee



Ayah sayang duck comey dari mia hahaha


Kesain mia tersepit..apa lah ayah ni !!!


Duck comey n Mia bucuk 
Sama2 muka bulat....haha sama2 ada jambul..tetttttt



0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™