20 February 2012

Ikan pelik yang masih wujud

Photobucket
Post hari ni banyak cerita pasal haiwan..
Tadi kucing ni aku nak post pasal IKAN PELIK YANG MASIH WUJUD !! 
Errr ni pon dari sumber inspirasi dari majalah hiburan tapi berinfomasi heeee...



Ekceli aku nak cari pasal ikan Blob..tengok cam cumil aja..tapi lupa nama..asyik dok search perkataan BLOP..PLOB..dan seangkatan dengannya..Gamaknya en GOOGLE pening ngan aku ni..apa benda la minah ni nak taip ye..gitu le kalau EN. GOOGLE akan cakap kalau boleh bersuara haha..
Tapi..akhirnyaa aku jumpa gak nama ikan tu..IKAN BLOB.. BUKAN BLOG ye...blog tu kita-kita aja yang layan..zass cewahh cam fafau lakk..cis..


Goliath Tigerfish
Mak aihhh..hengat ikan jaws je ada gigi camni..

Frilled Shark
Ikan ni memang ngeri..tengok kepala pun cukup le macam ular tedung..ekor macam duyung..

Blob fish di 
Ikan ni paling pelik aku tengok..ada hidung..

Wolf fish
Kenapa ye nama dia Wolf?? ada macam serigala?? ntah la...

Raittails fish
Tu diaa.. macam ikan kering dah aku tengok

Lamprey Fish
Ni spesis ikan lap cermin gak ni..tapi bulat-bulat je..

Banyak betul juga yang aku tak tahu spesis-spesis ikan macamni..semua kuasa Maha Pencipta..tu baru ikan..belum lagi hidupan lain yang pelik-pelik ada kat muka bumi ni..



0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™