06 February 2012

Bubu dalam kenangan





Photobucket
Aduyai..tetiba teringat kat my lovely kocen..
bila baca blog NINI D yang suka citer pasal kocen dia yang bernama 
D O B O T

So..
aku pon nak showkan kocen aku 
yang spesis LIKE ms. Dobot..
tapi kocen aku nama BUBU..

ni biodata dia ~
Nama sebenar : Black
Nama samaran : Bubu
Umur (sebelum kiok) : 1 thn steng
Warna : Hitam + kuning cket
Status : now dah takde (Mati eksiden) + anak yatim 


muka garang . . tapi spesis paham bahasa..selalu kena buli ngan aku wakaka

ni DOBOT . .kucen NINI D . .muka suciii jekk

huhu tak leh blah posing dia nihh..tapi ni jela kenangan yang aku simpan..

Nasib ada jiran bagi taw..kucen aku da terdampar kat tepi jalan..
tapi bangkai taklak jumpa..
Maybe UNCLE kutip sampah dah bungkus BUBU !!

so, takde dah kucen yang leh aku buli sekarang huwaaaa...

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™