22 February 2012

Masih Berdiet



Photobucket
Dah dekat 2 bulan aku on diet..
Tapi lebih kurang 1bulan dulu memang aku jaga..
tak amik gula,santan,nasi,garam,minyak dan berlemak...pagi just makan conflake special K tu dan 2 sudu milo.. Masa on diet ni, aku banyak kira kalori taw..sekarang tak kira sangat tapi MEMANG TAK MAKAN NASI.. kecuali kalau TERPAKSA...contohnye pergi rumah orang..takkan tak makan pulak..karang kecik hati.. Ambil nasi pun dalam kuantiti sikit la..jangan amik kesempatan sudah hahaha..

Aku kan obses dengan berat aku..kalau adik aku obses ngan muka aku ngan badan..memang Stress tahap gaban bila badan macam kawan NOBITA tuu..heee..sedihh lorr..aku sanggup perabih duit dalam 3K..untuk ke slimming treatment (mayfair) tapi hurmm tak payah la..turun just 2kg je..sedih kan !!




So, sejak 2 bulan lepas memang aku tekad nak diet tanpa produk..aku rasa rasa camni lagi berkesan, sebab kita sentiasa beringat..kalau yang boleh bersenam..tu lagi bagus..tapi aku masih takot nak senam..yele perut kena bedahhh...tunggu le berapa bulan lagi heee..


Gambar norjuma ni aku jadikan inspirasi...
Dia just makan sayur rebus selama 3 moon.... 
6 moon baru dapat badan kurus camtu...best kan..

memang super mabeles lahh..

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™