25 February 2012

Layan BLOG SUKESUKEMASAK


Baru lepas baca blog...
http://sukesukemasak.blogspot.com

Rupanya ada KISAH DISEBALIK MEMASAK.. 
selama ni aku tak explore abis blog akak ni..aku just tengok resepi je...
Touch screen aku baca kisah kakak ni pasal arwah suami dia yang dah pergi awal tahun lepas..

Tetiba teringatkan en.sugar yang tengah kerja malam ni..
buat apa la gamaknye ek.. 

Pagi tadi pon ada kesah arwah adik faiz kat tv3..
my Bedah menangis baca blog mazidul pasal arwah..aku pon sedihh..tapi tahan je..
Yela sejak ada anak ni..semua berkaitan dengan budak2 ni sensitif banyak..
Nak gak post kesah arwah..tapi aku tak sampai hati...sedihhh

Photobucket

0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™