15 February 2012

Love PET PET



Photobucket

Masa Onyah baru lahir...aku pakaikan dia pampers DRYPERS..
Mula-mula memang terbaik lahh..tapi lelama..montot mia jadi RED-RED gituu
Bingung juga aku ni...yele 1st time jadi mak kannn..mana nak tahu...nak tanya my mum...pon kurang tahu..yele..dulu2 kami ni semua pakai lampin kain je..mana ada pakai pampers pakai buang...

Pergi klinik...macam biasa la bagi ubat sapu..n suggest tukar lampin 3jam sekali maaa...aku pon ikot je la..Kesian la kat anak aku..montot merah.. Kemudian, atas pencadang bertauliah a.k.a kawan aku..dia suh aku tukar pada PET PET pulak...so, aku kerah le laki aku opsss my sugar hehehe... pegi beli pampers PET PET..

Tada..sekarang da 7 moon anak aku..masih setia jadi pengguna PET PET.. aku pun selesa bagi dia pakai ni je..sebelum tido of cos le kena tukar..kalau idakk..tidur berbasah basahan le kecik aku nii... Ni kalau PET PET tak bagi anak aku jadi model PET PET tak tahu le...setia tu.............





0 orang bagi coklat :

Post a Comment

moga murah rezeki kamu ye..

© Coklat Polkadot Mia Izzati | Templates by : Milik Ibu Mia's Design | All Rights Reserved™